PBR RENDERING & TEXTURING - BARBER RAZOR

Rasiermesser-Rendering mit PBR-Shader und den nachfolgenden Texturmaps in Blender-Cycles-Renderer

T
The textures for the razor I have created in the workflow of PBR (Physical Based Rendering). More and what exactly is PBR you can read in my post about PBR. For the razor I have created four texture maps: Diffuse / base color - for "color information", Normal - for "Relief details", Roughness - for "Roughness of surface" and the Metalness - for "What is metal which is not".

Die Texturen für das Rasiermesser habe ich im Workflow des PBR (Physical Based Rendering) erstellt. Mehr dazu und was genau das PBR ist erfahren Sie in meinem Post über PBR. Für das Rasiermesser habe ich vier Textur-Maps erstellt: Diffuse / Base color - für "Farbinformationen", Normal - für "Höhen und Tiefen", Roughness - für "Rauigkeit von Oberflächen" und die Metalness - für "Was ist Metall was nicht".

von Links: Base color / Diffuse, Normal, Roughness und Metalic / Metalness